det är synd om mig

Första gången jag är hemma själv med Neo när jag är så här sjuk. Jag har nog aldrig varit så här seg i huvudet. Feber och bara hostar, nyser och klagar ;-) Neo sysselsätter sig själv än så länge. Men det är väll bara en tidsfråga inna han vill att jag ska följa med honom och leka. Vi gick upp redan halv sex idag. Då Chrilles klocka ringde. För jag tänkte försöka vända tillbaka dygnet för Neo. Men det är ju smart att göra det en sån här dag man mår så här dåligt på? När klockan blir lite mer ska jag ringa pappis. Och be honom gå och handla till mig. För jag pallar inte ta med mig Neo ut. Jag är ALLTID sugen på något kallt att dricka när jag har feber. Det ska vara kall läsk, oboy eller kall apelsin saft. Så varenda gång jag vaknade inatt var det ju det enda jag tänkte på. Och eftersom vi bara hade oboy & mjölk hemma utav det jag var sugen på fick det bli det första jag gjorde i morse :-) Nu har jag ställt in en bringare med vatten i kylen så att det ska bli extra kallt. För ja tog ett stooooooort glas till min oboy i morse så vi har inte så mycket mjölk kvar. Får be pappa köpa Cocacola,  Något som vi kan äta till middag, Apelsinsaft & mjölk. Och toa papper för det är sista rullen vi är på nu.

Nu vill Neo att jag ska vara med och pyssla. så jag får passa på att leka lite med honom nu ifall jag blir sämre och blir en jätte tråkig mamma.

Hoppar kanske in här och klagar lite mer sen ;-) hejdå så länge.

Kommentarer
Postat av: Sara

fan vad tråkigt att vara sjuk :( Dålig start på året :/

2009-01-02 @ 12:35:28
Postat av: Linda

Krya på dig, hoppas att du snart mår bättre!



kram

2009-01-02 @ 19:07:24
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0