det är stopp i min näsa

Jag är hemma idag också. Vi har inget näspray hemma och jag kan bara andas med munnen. Och jag orkar inte ta mig till apoteket. Jag har iallafall precis ätit frukost. Det var svårt med tanke på att jag fick andas med munnen samtidigt som jag tuggade mackan.

Mamma körde mig och Neo till dagis idag också så att jag skulle slippa att gå den biten. Det var skönt. Så fort C har ringt mig på sin rast som är nu vid 9 ska jag lägga mig å vila nån timme hade jag tänkt. Om jag kan, dom håller just nu på att sätta upp portkod i alla trapphus här runt om kring och det låter som in i när dom borrar och har sig. Har ryckt till flera gånger, låter som att dom borrar här inne. Men det känns skönt att det kommer upp något sådant. Här är ju inbrott stup i kvarten, folk blir av med sina cycklar, bilar, sin tvätt i tvättstugan. Och nu fick vi höra utav en i trappen att det bor en uterliggare på vår vind. MYSIGT! Där är skitigt, och luktar som fan.

Hejdå från täpta nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0