Bio ikväll

Jag och Neo smaskar i oss jordnötsringar. Vi stack till Netto innan och köpte en fanta till pappa & frida som kommer att sitta här hemma ikväll medans vi är på Bio. Jordnötsringarna var igentligen också till dom men jag & Neo blev så sugna! Men vi tog ju bara en liten skål så där ska nog finnas till dom också ;-)

Ja vi ska som sakt vara inne i stan 20:15 och hämta ut biljetterna. Och klockan 21 börjar filmen. Den skulle vara ca 2 1/2 timme om jag minns rätt. Vi är väll hemma strax över tolv iallafall. Jag hoppas filmen är bra. Men den fick många pluss av aftonbladet och jag har hört att den är bra. Ska bli spännande :-) Var jätte längesen jag var på bio. Sist var sex and the city i sommras. Så det ska bli kul att gå dit igen. Och dessutom så har jag & C aldrig varit på bio tillsammans. Så det ska blir lite speciellt ;-)


-en gammal bild på oss två. Tagen i Maj 06-

Kommentarer
Postat av: sofia

så söta ni är :))))

2009-01-17 @ 17:34:33
Postat av: Linda

Du skrev aldrig vilken film ni ska se? E nyfiken :) ha så kul kram

2009-01-17 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0