2 timmars plugg per kväll

Jag har bestämt mig för att 2 timmar per kväll ska jag sätta mig ner och plugga. Neo har börjat somna redan vid 7 på kvällarna så det passa mig skit bra! För vid 9-tiden brukar ju alla serier börja.

Nu på fredag ska vi som sakt hem till Malin.Så då ska mamma & Frida ha Neo över natten. Frida blev så besviken när jag inte ville ha honom där i fredes. Så hon får ha honom nästa helg istället. Och på Lördag eller Söndag ska vi ner en snabb sväng till Landskrona. Pappa ska köpa Helenes&Rogers bil. Så tänkte jag följa med och tända ett ljust hos morfar. Jag kan tycka att det är så jobbigt att han ligger 10 mil ifrån mig. Jag hade velat gå dit varenda dag. Nu när vi flyttar kommer vi så närma kyrkogården med. Men min riktiga farmor och Inga ligger iallafall där så dit ska jag gå! Och kommer även att tända ett ljus där för morfar. Fast han igentligen inte ligger just där. Så nu köper pappa bilen som jag vill ha!!! Får hoppas att han hinner bli miljonär tills jag fyller 20. Då kanske jag kan få den ;-) Haha!

Jag vill bara komma nån vart med mitt körkort nu. Börja köra i trafiken! Men jag har ett nytt mål. Att tills jag fyller 20 (åtminstonde samma år) Ska jag ha tatt det. Den här sista terminen i skolan kommer jag bara att lägga ner all min energi på just skolan och kanske bara övningsköra nångong ibland. Sen till sommaren när det är ljust på kvällarna kan jag lägga ner mer tid på det och kanske börja kolla lite på teroin. Och nu kommer pappa också ha bil så jag kan endå övningsköra med pappa ifall mamma har planer att åka iväg nånstans med bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0