vart f*n är tottoo?

Hejsan svejsan.
Idag är vi myvket piggare. Både jag & Neo är uppe. Christian stack precis till jobbet. Neo ska vara på dagis halv nio idag. Så han får äta frukost hemma. Under tidan han är på dagis ska jag städa här hemma. Diska upp disken, plocka undan lite saker och damsuga. Ska också ta tag i toan och städa den. Sen måste jag sätta mig ner med skolböckerna ett tag så jag kommer igång nu. Känner mig så stressad. Imorgon under som tre timmarna Neo är på dagis tänkte jag stor städa köket inför flytten. Torka ur alla skåp, städa kylen och spisen. Så man slipper det sen.

Neo tjatar om tottoo. trodde att han låg i sängen men jag hittar inte honom. Får ta och lösa det problemet :-) För om jag inte hittar honom innan vi ska gå till dagis så kommer det värkligen bli ett problem!!! :-) Neo älskar sin tottoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0