dom 2 sista panelgardinerna var mina!

Ja Neo han är sjuk mycket :-) Men det är dom flesta barn som går på dagis. Pratade med en av mina lärare för några veckor sendan. Då jag sa att jag och Neo smittar varandra hela tiden. Om han är sjuk blir jag sjuk, och om jag blir sjuk blir han det. hon sa att dom 3 första åren hon hade sitt barn på dagis var det bara läkarbesök, apoteket och ligga hemma för deras del. Till slut gav hon upp och hennes doktor sa att det 1 året är värst, men efter dom 3 första åren blir det bättre. Så han kommer väll också kunna vara frisk en hel månad sen :-)

Igår åkte som sak jag och mamma ut till jysk för att köpa gardiner till vårt sovrum. Då hade dom bara dom (tunna svarta) ute på eurustop. Köpte iallafall dom men ville ju ha dom andra panel gardinerna också. Dom tunna svarta ska hänga bredvid panel gardinerna. Så som det ser ut i reklambladet. Dom sa att dom skulle komma som idag. Så vi åkte ut dig nu ikväll också. Men nej dom hade inte fått in några. Så hon kollade upp om dom fanns i landskrona. Tänkte isåfall be Helene eller mormor om dom kunde åka ut och köpa dom till mig. Men dom fanns på jysk ute på flygstaden, bara 2 stycken kvar och dom var mina! Dom var snälla och la undan dom till oss och vi åkte direkt ut och hämtade dom. Kommer att bli skit fint :-) Panel gardiner går inte att ha i värken hallen eller i vardagsrummet. Där får det bli kappor. Hoppas dom har något billigt snyggt på gekås. Var först tänkt att mormor skulle sy några till mig. Men nu är det fullt upp med att sälja huset, packa och fixa i hennes lägenhet :-)


 

Kommentarer
Postat av: Sara

snygga gardiner :D

2009-02-24 @ 22:42:49
Postat av: Amanda

ja jättefina :)

2009-02-25 @ 01:11:45
Postat av: Sanna

Hejsan. Tänkte bara höra ifall ni gjort en odling på dig och Neo? 3 år är väldigt lång tid att vara sjuka på från och till, jobbar med barn själv. Min systerson var sjuk ofta när han var mindre och han hade ett virus i näsan som han fick antibiotika för och sen har det blivit bra.

2009-02-25 @ 07:29:40
Postat av: Nina

Nu är det eran tur att vara sjuka ;) Innan var ju alltid kyle sjuk som du så fint påpekade hihi. Nu är det neos tur :( Men så är de när man är liten och går på förskola:P

2009-02-25 @ 11:57:49
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0