en ensam kväll

Idag blev det ingen skola för mig. Och inget dagis för Neo heller. När vi gick upp i morse satte han i gång och klökas. Vi var berädda båda två att han skulle kräckas. Men det hände inget. Han tog sig också för magen och sa aj aj flera gånger. Så han fick lite panodil. Så jag valde att stanna hemma och avakta. Ifall det skulle vara något med honom.

Så idag har vi istället städat. Man får ju göra någon nytta när man är hemma. Vid lunch fick jag reda på att C skulle jobba över och han har fortfarande inte kommit heeeeem!! När mamma slutat jobba kom hon hit och vi åkte till willys och handlade hem lite mat till oss. Tyckte endå att jag packade på mig ganska mycket med blöjor, köttfärs, diskmedel, sköljmedel, korvar, soppor, toapapper och en massa masssa mer. Men det gick endå under 800. Men jag klagar INTE! :-) Så efter vi handlat så tyckte mamma att Neo förtjänat en pölse. Så det fick han av mormor. Sen körde mamma hem oss hit igen och följde med oss in. Hjälpte oss att packa upp alla varor. Och så passade jag på att springa ner i tvättstugan och sätta upp en tvättid. Och det blev att jag satte oss på det sista passet på fredag. Inte världens roligaste dag att tvätta på. Men det fanns ingen tidigare.

Längtar till den 21!!!!! Fan vad kul det kommer att bli. Blir tjejkväll hemma hos Melina. Jag och frida satt och diskuterade lite här hemma innan när hon kom förbi. Vi brukar ju alltid beställa Pizza eller kebab när vi träffas. Men det hade varit lite roligare att fixa tacos som vi alltid gjorde förut. Blir väll jag och Frida som får stå och laga. Men inget oss emot ;-) Låter kanske lite dumt att vi diskuterar vad vi ska äta på Melinas tjejmiddag. Men hon behöver någon som bestämmer åt henne för hon är så velig ;-) Men det ska bli skit kul iallafall!

Neo ska förresten få sin Femte sysling på min sida. Min Kusin Rebecca har nu gott ut med att hon är gravid. Men pappa hade ingen aning om hur långt gången hon var. Hon hade iallafall inte gjort ultraljudet ännu. Roligt med bebis :-)

Jag ska passa på att läsa lite fysik nu när Lilleman sover och C är och jobbar. Jag är så dålig på att koncentrera mig när här är en massa liv  hemma.

Så jag avslutar nu. Hejdåååå!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Har du kollat upp om Neo är allergisk mot något han äter? Han verkar ju må illa ganska ofta..

2009-02-03 @ 00:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0