Till salu

Hej tråkiga söndag!
Just nu sitter jag i Neos koja som hans pappa byggde till honom igår kväll.
Jag är bakis och känner bara suget till pizza och cola. Åååååhhh så gott det hade varit!
Men cola har jag redan druckit. Och pizza blir det nog ikväll igen.

Igår hade jag jätte kul. Vi var hemma hos Sandra. Delade pizza med nicco, vin med frida och en massa upplevelser med Sandra & Joanna som också är mammor. Vi måste ta och träffas oftare. Är roligt för barnen också att leka tillsammans. Efter ett tag när jag var på toa kommer Joanna in och säger är du redo för att dra in till stan. Redan tyckte jag. Men då var klockan redan 00:40!!!!! Så vi var väll inte i stan runt halv 2. Och vid fyra i morse va jag hemma :-). Dygsur eftersom det regnade!

Nu står det en skylt utanför mormor & morfars hus. (Till salu)
Japp, nu ska det fina huset i häljarp säljas och utropspriset är 1.6 miljoner om jag inte minns fel. Hon hade kunnat få 2 miljoner för det om det var i Sommras. Men eftersom läget är som det är nu med den här tråkiga krisen så kommer hon förmodligen inte att kunna få så mycket. Helene blir den sista som firas i deras hus. Hon fyller år i mars och dom själva håller på att renovera köket så därför ska vi fria henne hemma hos mormor. Jag kunde inte hålla inne tårarna när vi va hemma hos mamma igår. När mamma själv blev lessen och sa så många minnen vi har där ifrån. Hur jag, frida, linus och hamspus hoppade ner för deras lilla trappa till altanen. Eller dom gånger vi har grillat där. Ja det finns så mycket. Kan inte se det framför mig. Att en annan familj ska flytta in i deras hus. Det försvinner ju en stor del utav morfar nu när hon flyttar. När man är hemma hos mormor ser jag morfar överallt. Bilder av när hon stog där, satt där, gjorde så där osv. Men bara mormor mår bra :-) Kommer kanske kännas lättare att inte vara hemma hos dom utan bara vara hemma hos mormor. Hon har ju då istället hittat en jätte fin lägenhet på pilvägen(tror jag det var). En 3:a för 700 000? Ja det var något sånt. Med bubbelbad och allting. Då kommer hon närmare morfar. Kyrkogården alltså. Ja allt blir nog bra i slutändan.

Mamma kommer hit snart. Så ska vi åka till lägenheten på lassarettbacken och kolla lite. Sen ska vi iväg och se om vi hittar något till vår gaderob. Annars så åker jag & pappi till Ikea nästa vecka.

Nu måste jag torka min förkylda son. Hans näsa rinner hela tiden. Och han tjatar om ambuss & eleen = Hampus & Helena hela tiden.

Hejdå!!!!!!!!
tråkiga söndag
.

Kommentarer
Postat av: Becka

det kommer nog kännas bättre efter hon flyttat :-)

2009-02-22 @ 14:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0