dött

Halloj
Bloggen har varit ganska så död dom senaste dagarna. Jag har inte direkt haft någon lust att sätta mig vid datorn.
Jag hade igentligen planerat att plugga som attan i helgen. Men jag har inte riktigt fått tummen loss. Istället har vi kollat på 4 filmer, ätit en massa godis och bara myst.

Idag vid 12 tiden stack jag & Neo hem till mamma. Mamma passade på att färga mitt hår medans Neo sov middag där hemma.  Och ja, jag trodde att resultatet skulle bli bättre och jag blev väll lite besviken. Men när vi sedan kom hem vid sex tiden så studerade jag mig själv på toan ett tag. och nej, så illa är det inte!. Nu är mitt hår mer åt det bruna hållet igen. Och det kommer att blekas ennu mer till sommaren. Ska ta och färga det lite ljusare om några veckor igen.

Nu är klockan strax över tolv och vi ska gå till sängs. Upp klockan sju i morgon och tvätta. Sen kommer mamma hit så ska vi göra lite nytta och packa lite hade vi tänkt. Köra bort till den nya lägenheten och packa upp dom lådor vi redan kört dit.


Jag har långt & tjockt hår = måste ha 2 paket färg. Mamma hade en hemma,
såå hon fick sticka iväg till Maxi och köpa en till :-)


Resultatet. - Det är väll inte så illa? Får duga ett tag iallafall.
 (Ja vi har våra julgardiner kvar.. pallar inte ta ner dom när vi endå bara ska bo kvar en månas) ;-)


Vår kvällsmat. Jag som lagade för en gångskull :-) Blev gott, Neo instämmer också!


Lilleman i hallen medans jag fixar med Maten. Han pressar igenom
kycklingen så att klistermärket (gekås ullared) går sönder. busunge!


Så duktig han har blivit på att äta själv. Man får knappt hjälpa honom längre.

Hoppas ni har/haft en bra helg :-)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Tycker ditt hår blev fint malin (:

2009-02-08 @ 10:56:50
Postat av: Leas mamma Sandra

Håret blev jättefint. :)

2009-02-09 @ 11:40:59
URL: http://leasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0