22 1/2 timmar utan sömn

Fy fan vad trött jag är.
Började jobba kl 5 igår och slutade inte förrens 3 inatt. Jobbade 10 timmar. Kom hem vid halv 4 och somnade inte förrens runt 4. Så jag var uppe i 22 1/2 timmar. Christian & Neo åker till skåne vid halv 1 idag så jag ska vara uppe tills dom har åkt. Sen ska jag gå och lägga mig och sova i 2 - 3 timmar. Sen börjar min hel packnings - städnings dag. Dom räknar med att vara hemma tidigast 11 ikväll. Men det var iallafall kul igår. Jätte trevligt folk att jobba med och det var nog en rolig 50 års fest för dom blev allt runda om fötterna tidigt :-) Trevliga kockar var där också. Men dom stack hem redan klockan 12.  Ja gud sicken fest det var igår. Jag & lina sa det att vi är födda i fel släkt ;-) Sicka klänningar & väskor dom hade! Alla var så fint klädda. Och det var runt 150 stycken. Förätt. varmrädd, deser & nattmat serverades. Det fanns tårta också men Födelsedags (kvinnan) tyckte att vi skulle hoppa över den eftersom deseren serverades runt 12. Allt drog ut på tiden eftersom så många skulle hålla tal och grejer. Nattmaten var inte ute förrens 01:40 men folket började inte ta från den förrens vid 2. Bandet kom dit redan halv elva men kunde inte börja spela förrens halv 1. Tänk om man kunde man ha råd med ett sånt här kalas! Bjuda på förätt, varmrätt, deser & och beställa vad man vill i baren!

Nu ska jag äta frukost. Jag drack ingen alkohol igår men endå känner jag mig så jävla ofräch och bakis!.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan å vara uppe så länge. var du inte trött? :-P Puss på dig & Neo!

2009-02-28 @ 18:19:18
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Känner igen det där med att man känner sig bakis efter att man jobbat natt. Jobbade själv natt under förra våren på ett äldreboende. Gick på 21.30 o slutade 07.30. Sen lyckades jag alltid bara sova 4 timmar o när jag vaknade kändes det som om jag varit ute o festat hela natten! Men strongt jobbat av dig :)

2009-03-01 @ 18:24:17
URL: http://lifeofcharlotte.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0