Frida(15 år) Jack (1 år)


Dagen idag har varit fullbokad. Jag & Neo vaknade inte förrens vid 10 i morse. Då gick jag till Hemköp och köpte lite frukost. Vid 12 tiden kom Mamma, Pappa, Mormor, Helene & Roger hit. Hela gänget. Vi åkte till den nya lägenheten medans Linus, Hampus & Frida stannade här hemma tillsammans med Neo. Efter vi varit där ett tag åkte vi hem igen. Pappa ville bjuda på verona och vi var där vid halv fyra. Efter vi alla hade fått mat i magen åkte skåne familjen hem. Hampus & Helene stolta eftersom Neo sakt upprepade gånger Hampus & Helene. Han försökte även säga Linus och lyckades väll nästan nångång. Men han tyckte att det var lättare att säga Hampus ;-) Vi tog följe med mamma och pappa en bit men sen precis utanför Neos dagis svängde vi av för då skulle vi upp på kalas. Jack fyllde 1 år idag. Där var även 2 andra barn. En Liam på 14 månader och en liten tjej på 4 månader. Vå åt semla och muffins. Gud vad Joanna hade bakat! Vid sju tiden började vi göra oss iordning för att gå hem. Och vid 9 somnade Neo här i soffan. Han var ju inte så lätt att söva idag eftersom han inte gick upp förrens 10 i morse.

Imorgon har jag lov, hela veckan. Men jag har valt att ha Neo på dagis 3 timmar om dagen endå. Så kan jag plugga lite, packa och träna hade jag tänkt.

Lite bilder från igår och idag.


Fridas present från oss. En lite korg med massa smink, smycken, nagerlack och krämer.


Neo & Mamma i lördes.


SMÖRGÅSTÅRTA! Det var ett tag sen, åh så gott det var!
 


Två tårtor. Som Frida hade gjort själv.


Neo på verona. Fick lite pizza :-)


Neo hemma hos Joanna & Jack :-)


Neo & Liam leker titt ut. Haha, ser ni Neo hur han skrattar.



Kommentarer
Postat av: Nina

haha ja jag ser hans skratt :-D

2009-02-16 @ 17:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0