tjohej

Tjoho..
Några killar från.. ja vad dom nu var ifrån var här och kollade på vår toa nyss. Det läcker tydligen i källarn och det kommer från vår lägenhet. Igår när jag & Lilleman badade så blev det total översvämmning på toan när vi släppte ut vattnet. Trots att vi hade i kedjan så det rann ner sakta. Tapeten i hallen börjar släppa där nere. Så lägenheten är fuktskadad. Dom skulle höra av sig sen igen iallafall.

Neo är på dagis. Christian är hemma från jobb idag så vi har rensat lite i "extrarummet". Packat ner lite mer och så där. Nu börjar här bli rena rama flyttröran och jag får panik! Finns det något värre än att flytta? Hoppas att mamma eller pappa kan köra oss i helgen så vi kan lämna lite saker i den nya lägenheten. Så man blir av med lite mer.

Om en timme ska Neo hämtas. Då ska vi gå in till stan och kolla lite. Hoppas på att vi hittar något som löser mitt problem med vår klädkammare. Så kan vi köra dit lite kläder med.

Imorgon blir det tjejmiddag med ett par underbara vänner och det ska bli så kul! :-)
Nu ska jag fixa lite i köket, innan vi ska hämta Neo.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0