till sanna

Ifall vi gjort en odling? Nej det har vi inte gjort. Så mycket sjuka tycker jag inte vi har varit. Och några tre år är det ju inte för oss. Det var bara min lärare som sa att hennes doktor hade sakt det till henne då hennes son började på förskola. Det är bara ett halvårsen Neo började på dagis. Han har haft riktigt hög feber 1 gång under det här halvåret. Kräkt och varit dålig 5 gånger. Dom 2 första gångerna var för att han var tillfälligt laktos känslig. Dom andra 2 var han bara magsjuk på.  Och nu sist var det ju bara för att han var förkyld i magen. Nu var det 2:dra gången han var hemma för han var dunderförkyld. Han får vara på dagis fast hans näsa rinner. Men personalen där sa att han ska orka vara där dom timmarna han ska vara där. och det håller jag med om. Därför har vi stannat hemma nu månad, tisdag, onsdag. Nu tycker jag att han är soppast pigg att han hade orkat gå till dagis. Så i morgon får dagis personalen torka hans näsa. Barn är ju ofta sjuka. Så det här är inget jag oroar mig för :-)

Jag har varit hemma med honom mer än det här. Men det har varit för små saker igentligen. Att han bara mått lite illa och klökt, så har jag trott att det varit nått på gång och valt att stanna hemma med honom. Eller att han haft lite feber. Eller bara anmält hängig.



Snart kommer mamma hit. Hon är snäll och hämtar lite tvätt åt oss. Som hon ska tvätta ikväll.
Christian kommer väll också samtidigt som mamma. Neo har tjatat så mycket om sin pappa idag. Och om barnen på dagis. Han kommer nog bli glad i mon när jag lämnar honom där :-) Mormor har han också nämnt några gånger och även Nina. Nina säger han nästan hela tiden. Nina lärde ju honom säga det när vi var på badhuset ;-) Hampus & Helene vill han ringa till hela tiden. Stackars linus, han är nog lite avis för att han inte riktigt kan säga Linus än

Kommentarer
Postat av: Nina

naaw haha så söööt! Kyle kan säga chrille nu :P hihi "pille" säger han men ändå:P

2009-02-25 @ 17:54:13
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0