Neos nya favorit nalle.


Nu är jag hemma och jag har precis ätit en liten pizza bit vi hade i frysen.
Neo sover middag men jag ska väcka honom om ca 45 minuter. Så jag måste skynda mig ifall jag ska hinna duscha :-)
Mötet på utbildningsförvaltningen gick iallafall bra! Han kan inte se anledningen till att vi inte skulle få pengar. Så nästa vecka ska vi skriva en ansökan. Och förmodligen åker vi till polen i april/maj någon gång :-D. Jag är så glad.. Jag har 5 drömmar som jag vill göra någon gång i livet. 5 drömmar som är möjliga för mig. 1 - Åka till auswitch. 2 - Bada med delfiner. 3 - bada i döda havet. 4 - Dyka bland en massa fiska. 5 - åka till Disneyland. Nu får jag chansen att göra en utav dom sakerna. Så självklart tar jag den! Vi får se hur många nätter vi kommer att övernatta. Allt sånt har vi inte kollat upp än. Kommer att sakna Neo så in i. Men sicken upplevelse det kommer att vara!

Innan i veckan packade jag ner en jädrans massa gosedjur som är Neos. Han har hur mycket som helst så jag tänkte att jag tar med några till den andra lägenheten. överst låg en brun nalle som Neo fick utav Farfar & Inga när han föddes. Han har aldrig brytt sig om den innan men nu är det hans favorit. Förutom Totto & Nallen han sover med då. Han går runt med den här nallen hela tiden och idag ville han tvunget ha med den till dagis!





Nu ska jag snappt hoppa in i duschen innan lilleman ska vakna.
Hörs kanske ikväll när jag kommer hem.
Poss haaay.

Kommentarer
Postat av: Veronica abrahamsson

så söööt :D:D:D

2009-02-28 @ 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0