kvälls inlägg

Nu är jag hemma igen och mätt å belåten.
Christian kom hem strax efter jag och Neo duschat. Men Neo ville bada lite efter också. Sen kom mamma hit och hämtade kläderna och lite barnkläder som hon ska slå in på sitt jobb som jag ska sälja. Sen började jag packa ner lite smått från hallen. Lite väskor, skor, jackor, mössor, vantar och ja... en jädrans massa saker! Pappa kom hit strax efter sex och hade med sig jätte fina kläder som mamma köpt till Neo idag. Sen packade vi in i bilen och körde iväg. Packade upp lite lådor när vi endå var där. Sen körde pappa hem mig och C hade beställt pizza.

Jag hittar knappt nått i den här flyttröran. Min kamera är för tillfälligt borta. Ikväll är det Grays, och imorgon har jag No & So hela dagen. På fredag ska jag på möte hos utbildningsförvaltningen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0