ikväll - nu - imorgon

Sådär ja, nu är vi hemma igen efter att ha varit hemma hos Nina&Jonte. Vi hade en trevlig kväll tillsammans och barnen lekte och hade roligt. Maten var jättegod! Väldigt speciellt men gott. Något vi vill bjuda vidare på. Strax efter 10 rinde vi mamma för att hon skulle hämta oss. Då ville inte lilleman längre och längtade hem till sängen. Både han & Kyle satt som hösäckar i slutet.

Imorgon blir det som sakt kalas för lillsyrran.
Så inget alla hjärtans dag firande för oss. Jag själv har aldrig firat den dagen på något spec sätt.
Det har ju alltid varit Fridas dag. Men jag har faktiskt köpt en liten söt nalle till Christian, och jag tror inte att han har hittat den än. Var ju så smart att gömma den i det rummet han tränar i.

Det är ju förresten Fredan den trettonde idag. Inget jag har tänkt på, och inger jag har känt av. Har ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0