huvudvärk

Idag känns det bättre, men jag har haft sån fruktansvärd huvudvärk idag. Tyvärr. Kunde knappt resa mig upp ur sängen. Allt bara dunkar och jag mådde illa. Så Christian fick lämna Neo på dagis i morse. Jag låg i soffan till 12 och somnade lite då och då imellanåt.

Nu känns det lite bättre, men det är fortfarande inte bra. Ska hämta Neo på dagis om en timme ca. Kanske låter honom gunga lite här utanför innan vi går in :-)

Älskar min mamma & pappa
Världens bästa föräldrar som jag aldrig vill leva utan


Kommentarer
Postat av: Frida - Ungmamma t Melker

OK .. Vet du vad de tar för frakten ?

Vad är de för märke då , menar på byxorna ?

Jag måste nog alla fall ha 28 ..



Kram

2009-02-10 @ 14:02:14
URL: http://maamafrida.blogg.se/
Postat av: Pappa Jerry

Älskar dig lika mycke Malin. Och vi finns där det vet du och det är bara att säga till. Kram!!!

2009-02-10 @ 14:11:08
Postat av: Victoria

Visst är det underbart att ha föräldrar som ställer upp?

2009-02-11 @ 11:46:22
URL: http://victoriaochcasper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0