Full proppad dag !?

God morgon.
Klockan är strax över halv sex och C har precis gått till jobbet.
Neo dricker välling och jag ska snart fixa till mig lite.
Idag har jag möte på utbildningsförvaltningen kl 9. Efter det ska jag till ung mamma gruppen. Så inga lektioner för mig idag. Ska hämta Neo som vanligt idag. strax över 12. Efter det ska jag gå hem och lägga honom för att sova middag och då ska jag också passa på att vila. Lite över fyra kommer Christian & Mamma hem hit. Då hinner vi bara säga Hej, Hejdå! - till varandra innan jag åker med mamma hem till lina och vid halv fem åker vi ut till gullbrandstorp och börjar jobba vid fem. Ingen aning om när jag kommer hem ikväll / inatt. Det brukar vara dom yngsta som går hem först ifall kvällen skulle bli lång. Så det är jag & Lina isåfall. Men jag hoppas att det blir några timmar och att det kommer gå bra där.

Mamma kommer inom här innan hon åker till jobbet. Hon ska lämna lite tvätt och 2 vita skjortor som jag ska låna. Hoppas att någon av dom passar. Vi ska nämligen vara vita över till och svarta under  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0