frågestund

Heeej! Nu sitter jag här och bara tar en snabb paus.
Neo är på dagis. Gud så glad han blev när han kom dit! Fick tjata till mig en kram för han hade minsann inte tid med mig.
Jag gick inom hemköp och köpte lite kaffe, nybakda frukost bullar och skagenröra. Så efter jag druckit upp mitt vatten ska jag snappt sätta igång med städningen. Sen ta en paus igen och äta en god frukost. Efter det drar jag igång med damsugningen och sen är det nog lagom att gå och hämta lilleman. Får ta och plugga lite när jag lägger Neo för att sova middag istället vid 12 tiden.

Var längesen jag hade en frågestund. Så tänkte att jag kudnde ta en nu. Svarar inte på för personliga frågor. Och alla dumma och idiotiska kommer jag också radera. Svarar senare ikväll efter vi kommit hem från farfar :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malin.

Har läst din blogg meeegalänge, men flyttade nu den första februari så har slarvläst lite den senaste tiden.



Jag undrar bara hur det gick med eran flytt, skulle ni inte flytta den 1/2 ni också?



Kram på er och kul att du lägger ut fler bilder, Neo är så fantastiskt söt!

2009-02-17 @ 09:35:05
Postat av: Sara

Hur länge ammade du neo? och varför slutade du? :)

2009-02-17 @ 12:16:36
Postat av: Ulrika Jansson

1. Jag undrar när bebis nummer 2 kommer? eller när ni planerar in det?.

mvh Ulirka

2009-02-17 @ 13:27:10
URL: http://ulllrica.blogg.se/
Postat av: Ulrika Jansson

Ulrika

2009-02-17 @ 13:27:51
URL: http://ulllrica.blogg.se/
Postat av: Rebecca

har er ekonomi blivit bättre nu sen din sambo fick jobb? :) hur länge har han det garanterat nu? :)

2009-02-17 @ 20:03:38
Postat av: sandra

Vad ska du läsa för linje på gymnasiet? minns att du skrev om den där spa-massage skolan? blanka någonting? det låter ju som en toppengrej, lär ju få jobb efter utbildningen iallafall. ifall du fortfarande vill läsa media måste jag avråda man blir ingenting på det, och kommer inte ens in på högskolan i och med att det bara är matte A på medieprogrammet, isåfall måste man välja till. ja, det jag ville komma till: Kommer du läsa studieförberedande eller yrkesförberedande linje på gymnasiet?

2009-02-17 @ 20:53:37
Postat av: Jessica

Det där med att komma in på högskolan handlar ju om vad du vill bli och var du söker! Det är olika från skola till skola vad de kräver för kunskaper. Jag har bara matte A men går ändå i högskola.

2009-02-18 @ 02:10:57
URL: http://mammatilljakob.blogg.se/
Postat av: Frida - Ungmamma t Melker

Vad har ni för bidrag ?, undrar för att se om vi har sökt alla som man kan söka !



Kraam

2009-02-18 @ 13:47:07
URL: http://maammafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0