en snabb paus

Nu sitter jag här och bara tar en liten, liten paus.
Idag känner jag att jag värkligen är igång. Med att packa och städa. Lilleman sover nu. Tycker så synd om honom. Första timmen vi var uppe idag torkade jag hans näsa 15 gånger. Ja jag var bara tvungen att räkna. Men tappade sen räkningen andra timmen. Hans näsa rinner hela tiden så under damsugningen fick jag springa och torka honom några gånger. Han har också lyckats att kräcka på vår matta. Både i vardagsrummer och den i hallen. Och sen ytterligare 2 gånger. Fast då var det bara rakt på golvet. Han kräker förmodligen för att han är förkyld i magen.Det trodde mamma iallafall, ringer alltid henne när det är något med Neo. Men jag ringer henne typ 4 gånger om dagen endå bara för att prata :-D Min kusin Linus har tydligen också lätt för att spy när han är förkyld. Så det måste ju bero på det. Vi blir nog hemma hela veckan känns det som. Känner att jag missar mycket nu i skolan och så, men dom säger att jag ligger bra till. Så jag får utnyttja dom här dagarna nu när jag är hemma. Att packa och fixa iordning och så. Tänkte ringa försäkringskassan ikväll med och säga att jag vill ta ut pengar nu under som här dagarna jag är hemma.

Tänkte ta och fixa lite i köket. Packa ner lite mer och städa skafferiet. Det är det enda skåpet som inte är städat än. Så blir det inte så mycket när vi ska städa lägenheten.

Jaja, jag får sätta fart nu medans Neo sover.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad ofta Neo är sjuk! Stackare..

2009-02-24 @ 18:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0