en blivande underbar mamma

Igår var Gittan (Neos grannmormor) hemma hos min mamma. Då fick även min mamma höra den glada nyheten. För ca 1 vecka sen ringde Malin mig och berättade att hon var gravid. Hon och björn hade då gått ut med det till Släkt och vänner, Dom ville vänta med att säga nått dom första veckorna. Hon bad mig inte säga nånting till min mamma eftersom Gittan så gjärna ville säga det själv. Så eftersom hon fick reda på det igår så behöver jag inte hålla tyst längre.

Malin kommer värkligen bli världens bästa mamma. Inget tvivel på henne. Vi har lämnat bort Neo till henne några gånger, bla på dom 2 begravningarna vi haft. Och jag känner mig aldrig orolig när hon har honom. Hon tröttnar aldrig eller blir irreterad. Hon bestämmer sig för en sak så gör hon det. Ja det ska bli roligt när lillbebisen kommer. Hon är nu i vecka 11.  Och som Nina sa första gången hon träffade Malin. Du hade passat så bra som mamma.


Neo & Malin i sommras, när vi är ute med björns båt :-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Nej så kuuuuul! Grattis till henne :D:D Fan vad glad hon måste vara:D

2009-02-07 @ 11:50:51
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0