barbie

Idag fyller barbie 50 år. Så Grattis ;-)

Skolan gick snappt idag. Och jag blev äntligen färdig med fysiken. Så nu ger jag mig in på Historia istället. Där jag ska läsa ca 300 sidor. Så nu gäller det värkligen att jag måste plugga varenda kväll. Ska börja redan nu ikväll. Och en massa i helgen förhoppningsvis. Neo ligger i sängen och håller på att somna. Så fort jag hör att han ställt ifrån sig flaskan där inne så ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag börja läsa.

Jag & Mammi skulle igentligen ut och gå på gallberget idag. Men all snö som kom nu i morse, har blivit slask och marken är blöt. Så jag ringde mamma för att höra vad hon tyckte. Och hon var endå sjuk. Sååå jag tog en städ - dag hemma istället. Men jag har dock inte hunnit att damsuga. Så det får jag göra direkt när jag kommer hem i morgon.

Nej, nu måste jag sätta igång. Ska ringa en ett samtal ikväll också..

Kommentarer
Postat av: Frida - Ungmamma t Melker

Jag verkligen fasar att börja plugga igen , blää . Men de kanske e på en annan nivå . KOmmer vara helt slut . Men de låter ju som att du fixa de jätte bra:) . / Frida o Melker

2009-02-06 @ 09:20:37
URL: http://maammafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0