Tjohoo


Godmorgon, eller ja vi har varit vakna ett tag.
Vi gick upp vid halv tio. Och då passade jag på att gå och handla direkt så att vi inte skulle bli stressade med middagen och sodär. Tvätta håller vi också på med, och Neo badar just nu. Potatisen kokar och room såsen är färdig. Det blir lax, potatis med room sås till lunch idag! Var längesen vi åt det. Neo älskar det så därför hoppas jag på att han kommer äta mycket :-). Själv är jag skit hungrig och bara väntar på att maten ska bli färdig.

Senare idag när vi är färdiga med tvätten och lite sodär. Ska vi iväg med Nova och Carro så att barnen kan få leka lite. Vi hade planerat busfabriken. Men allt dom har sagt på Nyheterna gör oss tveksamma. Christian vill inte att vi ska gå dit. Han blev ju själv lurad på sin lön när han jobbade åt saxtorp fastigheter. Men vad finns det annars att göra? Ja jag får prata med Carro om det sen.


Kommentarer
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Vadå? vad är det som hänt?

2009-12-22 @ 14:09:39
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0