Tack!

Först och främst vill vi tacka för alla fina paket vi fick igår.

Christian tackar för den fina tröjan han fick av Helene och Familj, Femhndringen han fick av mormor och den efterlängtade Kaffekokaren han fick av min mamma!

Neo
Tackar speciellt Anders som absolut inte hade behövt köpa nånting. Tack för den fina mössan, Den snygga KTM tröjan och snickarbänken som för övrigt nog blev årets julklapp till lilleman! Det ända han har gjort sen han fick den har varit att snickra, såga och ja allt som går att göra! Tack så hemskt mycket! Han tackar för dom fina kläderna han fick av Helene och familj, och den bärbara-leksaks-datan. Som någ också kommer bli en favorit när han släppt snickarbänken lite. Han tackar sin mormor för alla fina leksaker, filmen och dom fina kläderna! Tack till moster för den efterlängtade Rorri filmen. Och sist men inte minst tack till gammel-mormor för den söta stickade koftan och pengarna han fick!

Jag tackar för presentkortet jag fick av Helene och familj. Femhundringen av min underbara mormor och chocklad-paradis asken jag fick av mamma. Jag ska tydligen få något större på julafton som är från både mamma och pappa. Spännande :-D.

Vi hade det jätte kul och trevligt igår. Alla var här och kollade på hur Neos rum hade blivit också. Så det var kul! Neo lekte som sagt med sin snickarbänk han fick av Anders från att han fick den runt halv nio tills vi äntligen fick honom i säng runt halv ett på natten! Det blev ju en liten paus då vi gick hem. Och när vi kom hem satte vi upp hela bänken. Gud vad han lagar och meckar nu säger han :-)


Nu efter jul någon gång åker vi till Ikea. Det blir ett nytt lack bord och en hylla istället för tv bänk. Nya gardiner och Matta. Det kommer bli skit snyggt! Så småningom slänger vi bokhyllan och skaffar oss något litet matsalsbord istället :-) Hihi, finns det något bättre än inredning?

Möblerna ska föresten vara svarta. Och det blev ju ingen lila-svart inredning i sovrummet så det får bli det i vardagsrummet istället. Lila gardiner och lila matta. LÄNGTAR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0