sortering och fix här hemma


Jag har legat i sängen hela dagen. Verkligen hela dagen. Hade ont i huvudet när jag vaknade så jag var tvungen att gå och lägga mig igen. Vaknade vid två, men låg kvar i sängen till tre. Neo kom in lite då och då och visade lite leksaker som han hade glömt bort. Christian har börjat sortera inne på hans rum och nu har jag tagit över fast jag börjar med hans kläder. Som minst sagt är lika mycket som hans leksaker. Men jag började kolla i kläderna som jag fått av min kusin lotta. Jag visste att det mesta var i över 100 stl och det är än för stort. Men några tröjor ska han nog kunna ha på sig ändå. Och gud med kalsonger! Säkert över 40 par. Och det uppskattas väldigt mycket nu när vi pott tränar. Olyckorna brukar komma inne på toan när lilleman inte hinner ta av sig kallingarna så att han sätter sig på toan med dom på istället.

Vi ska inte göra något spec ikväll. Bara försöka fixa lillemans rum. Får se om vi hinner få in vår expedit hylla till honom idag med. Isåfall kanske jag kan slänga in några före och efter bilder. Vi vet inte alls vart vi ska göra av trakton. Den får bara inte plats här hemma.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan! :) Ville bara säga grymt bra blogg :) har följt den i några dagar och kan även säga att det kommer jag fortsätta göra! O så har du en skit söt son :) tummen upp till dig och lycka till i fortsättningen med skrivandet! Gott nytt år! Mvh,therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0