Nu har jul lovet börjat


Nu har mitt lov börjat. Det känns jätte skönt! Neo ska vara hemma ända tills den 12 Januari då jag börjar skolan igen. Så det ska bli mysigt att få några dagar tillsammans bara han och jag <3. .Det var längesen nu :-) Dock tror jag han kommer sakna dagis jätte mycket. Men vi får väll aktivera oss så gott det går :-)

Vi hade först lite fika i klassrummet innan vi gick ner till meddan. Det var lite uppträdanden och sodär. Sen presenterade dom sin hämliga gäst. Och det måste jag säga var så häftigt! Mariette från Idol var där och skulle uppträda. Hon var lika bra i värkligheten som när man såg henne på tv. Hon började med låten hon sjöng på sin audichen. Jag rös och fick nästan tårar i ögonen. Gud så fin den låten är! Det var grymt häftigt och jag önskar bara att jag hade en kamera så jag kunde ta några foton. Men jag fick nöja mig med min kassa mobil. Så jag både filmade och tog några foton.

 

När vi sen fick sluta så mötte jag upp Christian och Neo. Så gick vi in till stan så att vi kunde köpa en julklapp till min lillasyster. Det fanns ingen sten som jag ville ha på morfars grav. Men dom fick in nya i Januari. Så jag får gå in dit igen, då skulle dom bla få in världens bästa morfar. Och det hade ju varit det bästa. Att få sätta en sån sten.

Vid halv sju var jag hemma hos Melina. Så mycket mat vi åt och så mycket mat det blev över. Men visst var det gott! och gud vad kläder jag fick med mig hem hihi.

I morgon ska vi fira jul hemma hos mamma.
Det ska bli mysigt. Ska bli skönt att träffa mormor. Var så länge sen nu! Det blir väll kanske tyvärr så, när något hemskt händer. Man tappar kontakten lite med varandra. Det var ju mycket jag och morfar innan, så jag och mormor har aldrig haft den relationen som jag hade till min morfar.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hon är bara sååå sjukt bra. Jag och min bror var och såg henne igår på bob. Hoppas ni får en trevlig jul och gott nytt år till er! Jag och min familj åker till Thailand i morgon. Så jag får sätta mig ner och läsa all uppdatering när vi kommer hem sen igen :) Ha det så bra och krama lillkillen.

2009-12-19 @ 14:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0