Nikon D3000 är MIN!


Sicken kväll! Nu är vi helt slut och lillemans batterier blev utslagna vid tolv tiden ikväll. Han hade rätt så roligt med sina sysslingar på slutet. Och.. det bästa för mig ikväll var så klart min julklapp från mamma och pappa. En Nikon D3000!!!!!!! Nu slipper jag leva utan kamera, och äntligen har jag en bra systemkamera! Jag fick med en väska, en lektion på 2.5 timme där man får lära sig om hur kameran fungerar. Och ett fotoalbum med värde 1000kr. Är så otroligt glad. I morgon ska här fottas!!!

Men nu ska vi gå och lägga oss.
Uppdaterar mer i morgon. Puss på er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vad roligt kan förstå att du blev super glad :D

2009-12-25 @ 08:55:54
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Caisa

Åhh vilken fin julklapp :D hoppas ni har haft en underbar jul :)

Kram

2009-12-25 @ 13:58:26
URL: http://caisabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0