namnsdag

Hello.
Idag på idrotten tränade vi boxning, vilket jag tyckte var grymt jobbigt och tråkigt. Det är värkligen inte lugna pass dom kör med oss. Efter den hade jag som alltid mellan idrotten - Bilden 2.5 timmars håla. Så jag gick hem och gömde undan Neos julklappar och lite sånt. Jag mötte Christian och Neo snabbt på min skola innan dom skulle hem och jag skulle upp på lektion. Nästa vecka ska vi ha betygs snack ang bilden och det ska bli spännande att se vart man ligger!

Efter jag slutat min lektion mötte Christian och Neo upp mig på min skola och sen gick vi in mot stan för att leta efter lite mer julklappar. Vi köpte en till mamma från oss. Och sen hittade jag lite till mormor. Mormor och Farfar är sånna som redan har allt. Men med mormor är det lite lättare. Hon älskar ju att dekorera och kommer på egna ideer och älskar heminredning! Så jag gjorde det väldigt enkelt för oss. Kanske en liten tråkig julklapp men mormor är ju tacksam eller hur? :-). Det blev två doftljus, varmeljus som också doftar, ett guldigt block ljus och en söt liten påse som jag ska ha istället för att slå in det. Det blev lite dyrare än vad vi tänkt oss. Men vafan. Så fick det bli :-). Vi hann inte kolla efter en  till liten presten till pappa och ingen till Farfar heller. Men jag gick iallafall in på BR och köpte två prestener till Neo från min farfar också. Det blev jerka i Rorri och en gående Hund :-). Christian letade också efter skor till sig själv men han tyckte inte det fanns något till rimligt pris. Vi hittade inget till Neo som han kunde ha på sig under jul och Nyår heller. Men efter vi gått runt lite så gick vi in till MC Donalds och käkade. Jag var inte alls så sugen eftersom jag åt Burger King igår. Men jag fick snällt lyda mina pojkar. Neo som ätit dåligt i några dagar åt för en gång skull jätte bra. Hela sin Happy Meal åkte ner.

Jo jag har ju ingen kamera längre så därför fick jag googla för att hitta en bild på vår snygga kökslampa jag köpte igår.

 

Och ja just det, idag har jag Namnsdag och som vanligt var det bara mamma som kom ihåg att säga Grattis ;-) Fast jag ska faktiskt inte klaga. För jag hade glömt bort det själv! Och jag fick ju faktiskt ett Grattis från Carro i morse i ett sms. Så det var hon som påminnde mig om att jag hade namnsdag :-)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men då får man ju gratta i efterskott :)

2009-12-10 @ 23:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0