min mage gör ont


Jag tror jag åkt på urinvägsinfektion igen.. :-(
Fick jätte ont i magen när vi var på Maxi efter vi varit hos pappa på mat. Nu har jag gått på toa säkert 10 gånger ikväll. Jag är kissig hela tiden och magen känns fortfarande. Hjälpte lite med panodilen men om det inte känns bättre i morgon får jag väll ta och ringa vårdcentralen.

Nu är klockan halv tolv och jag måste sova. Att plugga till Mediakunskapen gick inte så bra. Hittar knappt någon fakta.

På Tisdag ska jag gå och lyssna på vad dom olika kurserna handlar om, så jag vet inte om det kommer vara mycket skola. Och senare på eftermiddagen kl fyra är det lusse fika på Neos dagis. Kommer bli jätte mysigt :-). På Onsdag är det äntligen Gekås! Handla en jädrans massa julklappar, kläder och lite till hemmet.

Kommentarer
Postat av: Mamma till Kevin och Ellen

Jobbigt med urinvägsinfektion :(

2009-12-07 @ 17:43:20
URL: http://manziiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0