lussebullar på gång!


Tjena Tjena!
Det är fortfarande vitt ute. Så underbart! Kallt som in i är det också. Jag gick iväg för att handla till lussebullarna vi håller på med just nu innan idag. Jag hade precis duschat och tänkte inte på att det var så kallt ute och håret var ju blött. Det stelnade och såg nog rätt roligt ut hehe. Jag mötte pappa på vägen. Han var på väg hem till oss för att lämna sin kamera som jag fått låna utav honom så länge. Tack så mycket! Så det kanske kommer upp några bilder ikväll på våra fina lussebullar! Hoppas verkligen dom är goda. För saffran kåstar nu 35 kr styck. Så jag köpte alltså saffran för 70 kr innan idag på hemköp. Det är nästan slut över allt med. Så det gäller nog att passa på. Verkar ju som att folk köper det trots att det är så dyrt. Men det blir nog bara den här omgången och kanske en gång till. Sen får det räcka. För jag tycker det är alldeles för dyrt!!!!!

Malin kommer hit på fika idag vid fem. Det tycker Neo ska bli roligt. Var så längesen vi träffade henne nu! Hon ska berätta allt :-). Neo är ganska så pigg i dag så det går mot bättringsvägen som tur är! 

Om fem minuter så har degen gäst klart. Då ska Neo äntligen få dega som han säger.
Hej så länge!

Jo just det, Grattis Tesse till körkortet! Det är du värd så som du har kämpat den sista tiden :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0