lördagsmys


Godmorgon!
Vi gick upp vid kvart i elva idag. Jag och C har druckit lite kaffe och Neo har ätit en macka.
Igår kväll kom Melina, Oscar, Frida och hennes Christian hit och såg på Idol med oss. Gud så bra det var igår. Calles första uppträdande var ju bara så bra! Men vi alla visste att Erik skulle vinna. Men både jag och C ringde och röstade på Calle. Jag blev helt gråtfärdig när han tog upp sin pappa på sen när han vunnit. Sen kom ju hans flickvän upp, och hon gick ju aldrig ner? Haha lite pinsamt blev det. Efter alla gått passade jag på att slå in alla julklapparna så att det blev gjort nångång. Det är som sagt bara, farfar, en lite till pappa och min lillasyster kvar. Ja och så ska jag köpa ett ritblock och en tröja till Neo med.

Ikväll så är jag bjuden på mat utav mina grannar Elane och Lisa. Andrea kommer också hit. Neo ska vara med en stund under kvällen. Dom ska förmodligen ut senare. Men då ska jag gå ner till mig och sätta på en film och se på den tillsammans med Christiran!

Nästa vecka slutar Christians praktik. Och han börjar då "jobba" istället för att praktisera. Känns så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0