lillemans rum


Först och främst vill jag säga att jag tycker att det är roligt att du läser Britten :-) (min faster) & att du lämnade en kommentar. Ska bli roligt att ses i påsk igen. Var ju ett antal år sen vi var uppe hos er :-)

Igår sov jag och Neo över hos mamma. Det var mysigt, förutom att Neo hade nog pillat lite på mormors väcka klocka. Så den ringde tolv inatt. Både jag och lilleman vaknade så klart, jag försökte få honom att somna om men det gick inte så bra. Han saknade pappa så han fick ringa till honom, mamma vaknade runt två och gjorde välling till Neo. Och efter det somnade han om som tur var. Jag somnade nog inte förrens vid tre. Sen sov vi aldeles för länge. Klockan 11 vaknade vi.

Jag kollar just nu When a man loves a woman. Har sätt den många gånger innan men jag kan inte få nog. Kanske somnar till den i soffan. Neo och Christian sover redan. Men innan jag stänger av datorn så tänkte jag ladda upp lite bilder som jag lovat.

Här kommer några före och efter bilder på Neos rum.



Före












Efter










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0