lång sovmorgon


Godmorgon!
Idag fick jag en lång sovmorgon till elva. Christian och Neo gick upp vid halv tio.
Just nu är Christian iväg med Hans, och han skulle köpa med sig goda frukost frallor till mig när han är på väg hem :-). Ska städa lite här hemma och bädda sängen, sen när jag ätit mina goda frukost frallor ska jag med Melina in till stan. Vi ska till systemet och handla lite för ikväll. Sen ska jag se om jag hittar en tunika på gina :-). Och kanske redan nu handla kläder som Neo ska ha på sig på julafton och nyår innan allting tar slut. Och ikväll ska vi ha lite tjejmys hemma hos Melina med peppakakor och glöggg :-) Neo ska få vara med på tjejkvällen. Så jag tror inte att vi stannar så länge. Tyvärr så missar jag ju IDOL. Men jag hinner hem till utröstningen iallafall. Jag tror redan jag vet vem som åker ikväll ändå. Underbara Calle som gjort mest framsteg under den här resan <3

Jag har varit dålig på att skriva upp veckoplanering som jag tidigare lovade. Men här är iallafall en vecka framåt.

Fredag:
In till stan med Melina, oklart vad vi ska äta än men något gott får det bli, Leka lite på lekplatsen med Carro, Nova och Nelly, mysa med tjejerna senare på kvällen och när jag kommer hem ska jag kränga i mig ostbågar!!!! hihi

Lördag:
Inget planerat än...
Men jag röstar på film och mys på kvällen.
Och under dan måste jag plugga på mediakunskapen!

Söndag:
Tända andra ljuset i adventstaken.

Måndag:
Gå länge i skolan.
En massa plugg på kvällen sen, mycket att göra innan skolan slutar.

Tisdag:
Förs skola, lyssna lite på dom olika kursena man har att välja på.
sen Lussefika på Neos dagis :-) 

Onsdag:
Åka till Gekås!!!! Handla en massa julklappar och lite till oss själva :-)

Torsdag:
Inget mer planerat mer än skolan..

Fredag:
Idol final!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0