Julmys hos oss på Hertig knutsgatan

Jag lovade ju lite bilder för ett tag sen, här kommer det några iallafall :-)

Julstjärnan i köksfönstret, mörk bild. Men det får vara så :-)

Fyra tomtar ovanför spisen i köket :-)

Japp, den hänger fortfarande snett ;-) Menvafan.

En liten tomte i sovrumsfönstret :-) Som jag fick av farfar julen 2000.

 

Min fina tomtar som just nu står i hallen. Jag får 1 - 2 varje jul

 

Varmljus hållare i hallen.

ljustakarna i vardagsrummet

Vår söta lilla 120 gran ;-)

Två bockar i vardagsrummet

En ljusslinga.

En Tomte som Neo gillar väldigt mycket ;-)

På vardagsrums bordet

På tv bänken

En till tomte på tv bänken

ovanför tvn :-)

Lillemans rum.

På toan.

Två tomtar i vardagsrummet och en till liten bock i hallen :-)


Kommentarer
Postat av: S

Jätte mysigt ha rni ju det =) Jag tycker om mycket julsaker!!

2009-12-06 @ 22:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0