@


Hejsan svejsan gott folk!
Det blev en sen kväll igår, verken jag eller C kunde somna. Låg och vred oss i sängen i säkert tre timmar inann vi lyckades somna! Igår hann vi iallafall med att tömma båda expedit hyllorna. Så nu står vår i björk inne i Neos rum, och hans i vårt sovrum. Jag trodde att det skulle bli jätte trångt inne hos oss med den, men det blev faktiskt bra!

Här hemma ser ut som ett bomb ned slag. Så vi ska genast börja sätta igång att städa. Pappa kommer hit vid tre tiden och har med sig fika. Så jag hoppas här hinner bli lite bättre tills han kommer. Hatar att ta hit folk när här ser förjävligt ut. Dessutom ska jag försöka tjata på pappa våra soffor. Vi kanske ska få köpa en ny soffa billigt av ett par kompisar. Om dom nu lyckas hitta en ny på Ikea. Tänkte att pappa isåfall kan slänga ut mormor och morfars gamla soffa i gillestugan och ta våra. Kanske? Får se vad han säger. Än är inget bestämt.

Kommentarer
Postat av: becki

ska bli spännande att se hur det blev :)

2009-12-29 @ 18:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0