en julklapp till en föralltid vacker och saknad människa







Självklart ska min fina morfar också få en julklapp. Tänk att det är över ett år sen han dog. Och jag förstår det fortfarande inte. En sista kram hade bara varit så underbart. Men jag kan få kontakt med honom i mina drömmar. Han saknar oss, men han har det bra. Och han är stolt över oss säger han med tårar i ögonen <3

Jag tror det är viktigt att man tror på nånting. Jag tror inte på Gud, men jag tror på ett liv efter detta och det tror jag är viktigt. Iallafall för mig.

En sten att lägga på hans vackra grav är väll inte så dumt? Det vet jag att han skulle uppskatta. Antingen går jag in i morgon, eller på Fredag. På Fredag ska vi ändå in till stan och köpa det sista.




Kommentarer
Postat av: Frida - Ungmamma t Melker

Vem har designat din blogg ? Jag vill så gärna att någon skulle gjort något med min blogg, jag kan ge lite pengar för att . Kraam

2009-12-16 @ 17:21:06
URL: http://maammafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0