ont i öronen


Min lilla plutt har öroninflammation igen <3

Jag kom hem halv ett efter jag slutat mediakunskapen. Sen la jag mig och Neo och vilade för han var jätte trött och hade lite feber. Men nu har han fått bada, vi har myst lite framför tvn och tittat på unga mödrar. Mamma är på väg hit, hon hade nog köpt lite glass till Neo. Jag ska försöka städa lite nu medans Neo är soppast pigg så han kan sköta sig själv lite.

Blir nog att Neo får vara hemma hela veckan... Men det hade varit kanon om han kunde gå på dagis på Torsdag. Så att jag kunde gå hela dagen då. Snart är det julov. Och då ska jag och Neo vara hemma och mysa hela lovet tillsammans.

Det blir nog att C jobbar över ikväll också. Tråkigt att behöva gå och lägga sig ensam. Men det kommer bli kul att se lönen i Januari :-) hehe.

Nu ska jag och lilleman göra lite Managrynsgröt och macka med saltkött på med lite oboy att dricka. Sen ska vi bara mysa med lite tända ljus hade jag tänkt. Han är nog uppe och kollar lite på desperata hemma fruar med mig också. Han har svårt för att somna nu på kvällarna när han har ont i öronen. Mamma har redan varit (glömde att publicera inlägger innan) här och hon skämde bort honom med lite chocklad. Mig med faktiskt! haha. Så det ska vi mumsa på sen vid tvn. Får se om här kommer upp några bilder sen på julpyntet!

Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0