Dagen före julafton


Bara en dag kvar. Tänk så spännande det var när man var liten. Men jag tycker att det ska bli jätte trevligt i morgon. Vi ska fira jul hos min farbror i fyllinge. Mina kusiner och deras familjer kommer också vara där, så Neo får några sysslingar att leka med. Eller ja, det är ganska så stor ålders skyllnad. Saga är tio och Lova är väll runt fem? Men Issabella kommer också vara där och hon har jag inte träffat än. Så det ska bli mysigt med en liten bebis :-) Kommer inte ihåg när vi firade jul senast. Jag tror inte att Saga var född då så då är det ju mer än tio år sen!!!!!

Nu ska jag äta mina flingor sen gå och handla på maxi. Här hemma ska bakas en massa lussebullar och dricka en massa julmust :-D. Vi ska hem till Malin och Norpan ikväll också och ta en liten kvällsfika :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0