chocklad-karlenden


Tänkte uppdatera här lite snabbt igen. Jag är så glad just nu så jag kommer nog inte kunna sova! Fast jag är väldigt trött så jag får ge det ett försök ändå.

Jag kom på, eller rättare sagt Christian påminde mig att Neo skulle få öppna chocklad julkalendern idag. Vi hade först inte tänkt att köpa något till honom. Är inte så lätt för honom att förstå att han bara får göra det en gång om dagen. Men han fick två av min moster. Och pappa berättade idag att min Farfar också hade köpt en till honom. Så nu har han tre. Men det var bara två här hemma. Så jag hjälpte honom att leta upp lucka nummer 1. Han blev ganska så glad och chockad när han såg att det var en liten chockladbit där i.






Kommentarer
Postat av: Joanna

Tindra fick också sin första choklad kalender igår :) Söta är dom små småttingarna! <3

2009-12-02 @ 15:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0