bebis mage?

Gud vad jag är bebis sugen. Det är helt sjukt! Jag kommer typ hata Christians kusin rebecca i mars då dom fått sin lilla knodd. Och Malin som också är beräknad där nån gång kommer jag också vara sååå avensjuk på!

Christian säger alltid att han aldrig ska ha fler barn. Fast det säger han alltid efter han haft en fajt med Neo eller han varit ovanligt trotsig en dag. Men vem vill ha barn då? Jag satt och ränsade lite gamla bebis kläder innan. Det jag ville behålla och det jag inte ville behålla. Då hittade jag bla Neos overall som han hade förra året.

Jag - Vi kan ju lika gärna spara den här, den är ju i bra skick
Christian - Ja om det blir en pojke nästa gång så kan han ju ha den.
Jag - ETT STOR LEENDE!

Neo går dessutom runt och säger att jag har bebis i magen. Såå, lika bra att erkänna att ja.. jag har gått upp i vikt. Ganska så mycket den här gången också. Har ett par jeans jag kan använda. Och dom får jag kämpa med att knäppa. Måste göra något åt det här efter nyårn. Jag har sagt det många gånger innan men nu börjar jag faktiskt se gravid ut. Jag har aldrig varit så här "tjock" innan. Magen, låten och kärlekshantagen. usch, jag nästan äcklas av mig själv när jag sitter ner. Då magen valkar sig. Nej nej nej nej.... Efter nyår ska både jag och Christian kämpa för att bli smala och fina igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-31 @ 16:27:39
Postat av: Britten

Hej Malin vilket fint rum Neo har,jag tror att du tycker om att pyssla lite. Nu ska ni ha ett riktigt gott nytt år och ett bra nästa år. Kram från faster.

2009-12-31 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0