vår lilla sjukling

Vi har fått trängas med en kokhet unge hela natten. Han fick så klart sova hos oss. Febern kom snabbt inatt och han började yra så jag var rädd att han skulle få feber kramp igen. Så vid halv tolv när febern kom låg jag och Christian vakna och tittade på Neo tills klockan var två. Sen somnade vi. Neo vaknade halv sju när jag skulle gå upp. Jag lät Christian sova lite medans jag och Neo åt lite frukost och jag ringde min lärare. Jag kunde stanna hemma idag för jag har fortfarande inte kommit in i dyslexi gruppen. Börjar bli riktigt besviken och irreterad. Så jag vet inte alls hur det kommer se ut än. Engelska ska jag helt klart ha i den gruppen sen vet jag inte hur det blir med det andra. Det ända jag behövde plugga hemma med var matten för det hade jag redan hemma. Jag får inga böcker i svenskan förrens om en vecka.

Imorgon och resten utav dagarna (tills Neo är friskt och kan gå på dagis) går jag bara i skolan till klockan ett. Så hinner jag hem innan Christian ska till jobbet.

Jag ska städa och packa så mycket Neo tillåter. Det står disk och väntar på mig också. Blir bara enkel pyttipanna idag till middag. Kocken är ju inte hemma den här veckan ;-). Om Neo orkar sen så måste vi iväg och handla lite snabbt. Tänkte gå inom och kolla ifall Fridas 20 års present är påväg också.

Nu har Neo elvan igen. Torkade hans näsa för tre sekunder sen.
Byebye

Och förresten, det posetiva med det här är att Neo kan bajsa utan problem :-D. Han har blivit förkyld i magen också så nu går det jätte bra. Det behövde han. Dock är han förkyld i ögonen med så det ser ut som att han inte sovit på flera dagar. Dom är hels svullna och röda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0