kväll

Så gott det luktar här hemma nu efter en stor städning.
Allt är klart förutom tvätten nere i tvättstugan, toan som ska storstädas i morgon och då disken som blev nu efter kvällsmaten. Jag har också packat ner en till låda i köket. I veckan får det hända mer för nu måste vi komma igång. För snart så flyttar vi :-) Eller börjar måla och tapetsera iallafall. Ska bli spännande!

Jag är fortfarande inne på grå färg i hallen. Och sen har vi ju den vita speglen, och så ska vi till ikea sen och köpa dom vita lådorna att ha skor i, och en vit byrå tänkte vi. Så skänker vi bort den stora speglen och byrån vi har nu.

Caisa skickade ett sms till mig innan och ville träffas i veckan. Så vi bestämde redan i morgon. Jag tänkte också sticka in till stan medans Neo är på dagis. Jag behöver nya underkläder.

Nu är det kväll och det innebär att både Neo & Chrsitan sover, och jag bestämmer över tvn!!!!!!!!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0