godnatt

Pappas granna hade loppis idag. Så vi bestämde oss för att cykla dit och titta lite. Först stack vi ju då till pappa och tog en öl där. Men jag orkade bara halva så Christian fick ta över den sen ;-). Vi hittade inte så mycket vi var intresserade av. Var mest stora möbler. Men en orm med krokar på till Neos rum tog jag, två underlägg och sen var mamma snabb och tog ett gosedjur liknande grej som skulle föreställa en gris. Hon tyckte att Neo skulle ha den. Jag cyklade iväg och köpte kaffe. Och när jag kom tillbaka var Magnus där pappas andra granne lite längre ner på gatan. Han och Emma hade ränsat i deras garage och skulle iväg och slänga en massa, men ville först höra med oss om vi ville ha nånting. En jätte söt stol var där till Neo. Lite sandleksaker och liknande och en dockvagn Neo bara älskar. Sen fick vi nya balkongmöbler också :-D. Sånna som dom oftast har på Fik. Pappa tog någon gräsklippande grej. Vet inte riktigt vad det va. Till gräsmattan iallafall. Vi alla skrattade som fan när vi gick hem med alla saker till pappa. Och inte en krona gav vi. Så vi ska köpa nånting till bebben när han vill titta ut :-). Hon gick på över tid nu och var stor som ett hus.

Tana har varit här nästan hela dagen. Han följde med Hans ner hit men orkade inte följa med honom upp sen igen. Han la sig istället och sov här. Och var här tills vi cyklade hem till pappa. Sen kom han ner igen efter vi hade ärit middag. Men då följde Hans och Josefin också med. Jag och Josefin satt och drömde oss bakom ikeas hemsida.... längtar tills vi åker dit.

Imorgon måste här packas. Blev inte så mycket idag. Jag somnade på soffan efter vi kommit hem. Christian ska hjälpa pappa lite med hans garage och sen skulle han nog fixa datorn med Hans. Så det blir väll JAG som får packa ;-) Vi är också hembjudna till mamma i morgon på lite mat. Det ska bli gott.

Nu ska jag sova,
Natti Natti. Får se om lilleman vill vakna nio eller tio i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0