precis kommit hem




Nu har vi precis kommit hem. Malin skulle ändå hämta björns andra syster också. Neo var omöjlig att lägga. Det var ju så mycket nytt och han var rädd för att vi skulle lämna honom där sen. Så vi la honom nu när vi kom hem.

Jag är så avensjuk på Malins mage. Hon är så fin. Neo fick känna Troy / Lava (namnen dom är inne på) sparka. Så mysigt! Det börja kännas lite hårt nu när jag vet att det är så många år kvar innan vi ens ska börja försöka bli gravida. Deras hus är helt underbart. Jag vet inte hur många gånger jag sa det till dom. Men som Malin sa. Om vi bara vill så kommer vi också kunna uppfylla vår dröm med hus, bil, hund och fler barn. Det kommer bara ta lite tid men det gör det ju för dom flesta.

Maten var god och mina naglar blev skit snygga så klart! Jag drack lite vin och cider. Medans björn & Christian drack lite öl och wisky. Malin fick nöja sig med läsk ;-)

Ja det var en jätte mysig kväll. Vi får bjuda tillbaka när vi har flyttat.

Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Madde P

cool tatoo. Vad är det för något? :)

2009-08-02 @ 17:12:42
Postat av: AP

fin mage!! Längtar tills min också börjar växa :)

2009-08-03 @ 09:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0