En barnledig kväll



Hallå hallå.
Det blev bad hemma hos pappa efter jag hämtat lilleman på dagis. Pappa höll på med garaget som snart är färdigt. Det kommer att bli jätte bra! Jag som för övrigt har världens snällaste pappa (och mamma, resten av släkten med!) var snäll att bjuda mig och min lillasyster på en lite shopping runda. Så vid tre cycklade jag hem och lämnade Neo här hemma. Så stack jag och Frida in till stan. Vi hittade massor på rean. Köpte bla det jag har på mig på bilden. Det var jätte mysigt och nästa gång får vi ta en lunch inne i stan också och ha lite mer tid på oss. Det blev väldigt stressat inne i stan eftersom jag skulle hem och duscha och sådär innan Bion.

Vi mötte Melina & oscar inne i stan. Hämtade ut biljetterna och sen bestämde vi oss för att ta en öl på Idas innan bion började. Christian hade inte med sig något legg så självklart fick han inte köpa någon öl. Dom nekade först mig med för det var tydligen inte jag på mitt egna legg. Jag bad honom att ringa dit polisen men då ångrade han genast sig. Men eftersom C inte fick lov att köpa så stack vi vidare till elvan och satte oss där istället. Jag har aldrig druckit en öl så snabbt. Vi kände oss så obekväma där. Sen blev det bio. Sommaren med Göran. Vet inte rirktigt vad jag ska ge för betyg. Fem bananer utav tio kanske ;-).

Imorgon ska vi hem till Malin, Norpan och Noah :-). Och på kvällen blir det förmodligen utgång.

Kommentarer
Postat av: Amanda

den tunikan var fin :)

2009-08-08 @ 11:44:36
Postat av: Therese,mamma till Nellie

Jag har me tänkt att se den :) Men den var inte så bra då?

2009-08-08 @ 11:51:42
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0