sista inlägget för idag


Det här blir mitt tredje inlägg för idag och förmodligen det sista... men man vet ju aldrig?
Jag HAR damsugit. Skönt att ha det gjort. Jag har fått ta en till tablett nu för att jag började känna mig jätte dålig igen. Hoppas att den börjar värka snart. Hans och Josefine knackade på här innan och frågade om vi ville ha något för dom skulle iväg och handla. Så dom var snälla och köpte med sig bröd, mjölk och toa papper hem till oss. Gulliga grannar vi har va? Men det är dom bara i 10 dagar till. buhu :-(

Om jag mår bättre om en stund ska jag och Neo packa ner lite från toan tror jag. Vi har ju inget bättre för oss :-). Det kommer inte att bli någon skola för mig den här veckan. Har ondare i halsen nu och jag behöver nog dom här två sista dagarna för att friskna till. Helgen behöver vi för att kunna packa och fixa. Sen får vi se om vi kan börja måla redan på söndag eller om vi får vänta till Måndag.

Jag kom och tänka på en sak idag. Neo som i vanliga fall är jätte bra på att förklara sig, berätta händelser och så där säger nu för tiden bara fem saker. Och det är
Vet inte - Skit bra - Skit ont - Nej (mamma)(pappa)(Giaa)(morfar)(mormor) osv OCH - Min (mamma)(pappa)(Tana)(Hans) osv... Ja han är väldigt kär i Hans och tana som ni säkert fattar. Josefine nämner han inte så mycket. Tror att det är för att han har svårt att utala hennes namn. Han säger Fin och vet att det är lite fel ;-)

Neos feber har gått upp nu igen. Han är varm och gnällig. Så jag får ta och mysa lite med min lille prins :-) Han yrar om allt möjligt :-(.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Är han bra på att prata eller har han liksom sitt eget språk. Ibland förstår ju typ bara föräldrarna vad ens barn säger och ingen annan hehe :P



När flyttar ni förresten? Och vad blev det för färg nu då till lägenheten? :)



Krya på er!

/ Astrid

2009-08-26 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0