Torsdag

Det blev som vi hade tänkt oss. Vi grillade lite hamburgare med Josefine och Hans. Tana var också med ute så klart. Men innan det stack jag och pappa bort till vår blivande lägenhet och mätte lite väggar. Neos rum är större än vad jag kom ihåg. Så det är ju bra. Det kommer att gå åt två rullar tapeter i vårt sovrum. Sen får vi se hur mycket färg det behövs. När jag kom hem åkte vi iväg och handlade med dom. Vi fick lite mer med oss hem. Hittade faktiskt en pyamas till Neo. Lite oxpytt, pålägg, bröd och till maten idag. Vi köpte lite maränger och sånt som vi skulle ha till marängswichen eller hur det nu stavas. Men vi var så mätta efter middagen så vi tänkte äta det i morgon kväll istället.

Det blev förresten en sväng ner till stan idag också. Neo fick bilen plåtis som är med i Rorri. Och helikoptern Helli som också är med där. Dom blev han jätte glada för. Sen inom apoteket och köpte det vi fick tips om igår. Ingenting har hjälpt än dock. Neo är fortfarande uppe och försöker bajsa. Men han är så trött. Står upp och lutar sitt huvut mot soffan. Han kommer vara helt slut i morgon om han är uppe längre till. Klocka kommer att ringa halv sju. Sen kommer han vara på dagis till två i morgon. Han kommer nog somna gott vid sju tiden :-).

Jag tror att Neo precis somnade i soffan. Han ligger med huvudet bortåt så jag ser inte riktigt. Men man kan ju hoppas ;-). Men då hoppas jag värkligen att han klarar av att sova natten ut utan att få ont. Så vi också får sova. Jag börjar tio över åtta i morgon. Men vi ska bara sitta och lyssna den första timmen :-)


Vi sitter och myser i trädgården med hamburgare och lite oliver som till tugg :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det finns en jättesöt rorri tröja på kappahl som hade passat neo :) jag har för mig det iaf. Tänkte bara tipsa om det :)

2009-08-20 @ 22:02:48
Postat av: Malin

Hejsan!! Brukar vara inne på din blogg och läsa.

Läste nu att Neo har problem med magen, eller att bajsa. Min dotter har oxå problem med sin mage. Vi ger henne Laktolos i vällingen på kvällen, mellan 10-15 ml. Det löser upp bajset. Jag vet verkligen vad ni går igenom just nu. Det kommer göra ont när det väl kommer. Men fortsätter ni sedan med Laktolosen, trappar ner när det är för löst så klart, så kommer det bli bra. Doktorn sa kanske det oxå till er att hålla hans rygg mot ert bröst och dra upp hans ben så måste han trycka på så det kommer ut.

Lycka till!

/Malin

2009-08-20 @ 23:15:30
URL: http://www.alicia070607.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0