trött

Jag skulle bara vilja ligga kvar i sängen och sova. Neo kom till ro halv tolv igår kväll efter han lyckats göra i blöjan. Sen ringde klockan halv sju. Neo har fått sin välling och ligger just nu och kramar sin nalle. Totto har han dissat nu hela morgonen. Jag har tagit på mig en tröja men har ortfarande inte orkat ta på mig byxorna.

Engelskan slutar 11:10. Och Matten börjar inte förrens 13:00. Tur att man kommer bo närma sen så att man kan gå hem. Det kommer inte bli roligt att sitta där den tiden. Man har ju inte fått några uppgifter än heller så man kan ju inte sätta sig ner och plugga.

Få försöka ta på Neo lite kläder nu.
Jag och Christian får nog slåss om sovmorgonen i morgon ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0