tråkigt väder

Sicket sommar väder vi har.

Idag fick Neo äntligen komma till dagis. Men det öste ju ner så mamma fick köra oss dit och pappa fick köra oss hem. Eftersom det ändå inte är något uteväder så tänkte jag först tvätta. Men tvättstugan är upptagen så förmodligen får jag vänta tills i morgon. Men jag kan lika gärna damsuga och packa. Jag ska snart cykla ner till hemköp med och köpa potatis som vi ska ha till kortlätterna idag.

Om vi inte hade haft Neo nu så är det här en sån dag som jag bara hade legat i sängen och sovit bort hela dagen. Jag blir så otroligt trött av sånt här väder. Och deprimerad! Jag klagade på förra sommaren men den här tar nog priset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0