tjoho

Jag gick ner i tvättstugan och skulle slänga in mitt kräckiga tecke och sängkläderna som blev lite kladdiga igår. Såg då att Martin hade tävttat sina soff-klädsar. Dom passar på vår soffa och är en helt okej ljus brun färg. Så jag tror att jag ska gå ner dit och byta ut våra soff-klädsar mot hans. Tror ni han märker något? Vi ska ju endå flytta, så han kan ju inte köra ut oss ;-) höhö.

Min kära mor kommer hit idag efter hon har slutat. Vi ska draicka kaffe och fika lite. Efter hon har gått ska vi hela familjen (låter som att vi har många barn hihi.) gå ner till stan och köpa lite för kvällsmaten. Neo har beställt hamburgare.

Jag som egentligen skulle med pappa och titta på färg idag. Det sket ju sig, vi skulle kolla om vi kunde göra det i morgon. Och om Neo inte visar sig mer sjuk, ska vi nog grilla lite tillsammans med Melina & Oscar också på kvällen.

Helgen är nog ganska så bokad för vår del.
På Fredag ska vi hem till pappa och grilla. Lördag ska vi hem till Frida på lite kalas. Hon fyller ju 20 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0